jag hatar att se dig le.

hej jag vet att jag inte är världens bästa bloggare, hehe nej absolut inte. jag har ingen lust o blogga och när sommarlovet börjar kommer jag nog lägga ner bloggen. känner mig jävligt ledsen, Jag vet att det finns många andra som borde sörja mer än mig, men varje gång jag vill släppa så håller jag tag i det, hårt, hårt och vill aldrig släppa taget. det är det jag är uppbyggd på. rykten, självkänsla, sorg, lycka, kontakt. och så kommer det förbli, puss på alla sötnosar hoppas ni mår bättre än mig.

JAG FÖRTJÄNAR NÅGON MYCKET BÄTTRE ÄN DIG.

typ 30 dagar kvar till sommarlovet .

Kommentarer
Postat av: hanna

aötnos!

2009-04-28 @ 20:28:33
Postat av: jossan

söt bild beccis :) <3

kramis

2009-04-28 @ 20:52:37
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: jossan

men varför har du skrivit "Jag förtjänar någon mycket bättre än dig" ? ;( mår du dåligt? :(

kram

2009-04-28 @ 20:53:24
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast till mig)

Din blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0