i found this bitch chockin'

OM JUST DIG
NAMN: Rebecca Ingrid Malvina Uddén
BOR: Nacka
SMEKNAMN: Becca, becbuc, beccabög, becciboop, beccu, beccibby, bajsbarn, bajsbeccan... osv :s
FAMILJ: mamma, fredrik (:s), pappa. liten familj :D !
SKOLA: Skuru.

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: såklart.
ÅNGRAT NÅGOT: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
LJUGIT: ja. en gång
SVIKIT NÅGON: ja. inte så stort though
KÄNT DIG SÄMST: aa.
GRÅTIT: ja.
SKRATTAT: ja men gud
VARIT SJUK: japp
VARIT UTOMLANDS: nepp
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: ja..? wtf

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: inte så ofta
SKRATTAR DU OFTA: ja!!!! HAHA
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: dålig.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: sådär.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: varför skulle man vilja berätta det i bloggen?
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: ja.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: ja det är jag. men inte just nu.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: nej
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: ja som fan
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: ja, för några timmar sedan. trodde de skulle hålla fucking längst
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja.
VILKA SORTS KILLAR GILLAR DU: jag vet faktiskt inte olika 
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : söt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: längre än mig iallafall, haha svårt
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: brunett. det spelar ingen roll men helst
FÅR DU MÅNGA KILLAR: inte längre haha

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: blondin(lite emellan kanske?)
ÖGON FÄRG: gröna/gråa
LÅNGT ELLER KORT HÅR : normalt
SNYGG ELLER FUL: ibland kan jag känna mig snygg, ibland ful.
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: inte vissa delar.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT: har väl hänt..gör det nog för alla nångång.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: aa (troligen vit lögn)
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nej verkligen inte haha
SMINKAR DU DIG: Ja! :)
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ? : jag ser iaf helt annorlunda ut. som en ny människa. hon är såklart oxå vacker ;)!


KOMPLEX ÖVER DITT UTSEENDE
Min näsa. och pannan. fötterna. annars e jag ganska så nöjd med min kropp, banta ner den lite bara så är det fina former :)!


MEST NÖJD MED I DITT UTSEENDE
Ögonen! :) magen. leendet (tänderna som gör hela grejen).


Är kärlek viktigare för dig än vänskap?
Kärlek är vänskap. Vänskap är kärlek.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast till mig)

Din blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0