jullov.

hej. jullov. skit kul. förutom att jag känner mej fett hemsk.

aja. idag har jag typ varit med familjen... kul. pratat om lite saker. regler, typ. inte va uppkäftig, inte smälla igen dörren och skrika innan jag går ut, blablabla..

asså det är ingen idé att jag skriver för det är ingen som läser. så jag skriver lite skit här som ingen bryr sig om att läsa tack orkar inte börja skriva dagbok och skit.

allt e skit. jag menar det. hatar allting. fuck off. jag hatar mig själv , för jag gör alltid fel beslut i allting. och jag försöker att göra det speciellt för någon, då säger dom bara "okej". när jag kollar på sms från han blir jag bara deprimerad och börjar gråta. haha fett hemskt det låter. första gången jag gråter över en sak jag har beslutat själv tror jag, asså som jag ville. fyfan , haha jävligt kul ju! :D asså fett hemskt :'(

hahahaahah jag har typ PMS idag!! eller va tror ni ? :) <3 hahah men nu ska jag hämta näsduk elr vafan man tvättar med sig när man har gråtit, för jag ser ut som enn tvätt björn av all mascara. puss på ingen för ingen läser min blogg hejdå fuckers

Kommentarer
Postat av: Heddahooo

Joo jag läser thihi ;) <3 Becca du ska inte hata dig själv =(( tycker så himla synd om dig. Becca ingen kanske tyckte han va bra för dig och så men du såg faktiskt lycklig ut o de är ju poängen :) hoppas de bli bättre älskling! life is not always easy :P ses..hoppas jag verkligen <33!!! :D

2009-12-21 @ 20:51:20
URL: http://hedzy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast till mig)

Din blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0