cheerful. easy to say, hard to play.

Hej.

Har inte varit så glad på sista tiden. Problem. Problem med vänner. Kärleken. Familjen. Ovänner. Vänner som jag inte ens vill ha. Det har bara varit för mkt. Men jag ska försöka bli glad igen.
Aja. Den här helgen skulle min mamma och hennes pojkvän bort , så då va jag tvungen och sova hos pappa i 2 dar. Skitkul. Men det var iaf roligt och se honom igen, hade inte setts på år, kändes det som. Prata ut. Om vad som hänt och hur jag mår. Haha, märker ni att jag bara skriver när jag har problem? ;)
Det var svårt att göra det. Ingen förstår hur jag har det.

Jag vill att allt ska bli bra igen, så jag kan le, skratta, älska, hata, gråta, känna lycka, bli älskad av någon. Men hur gör man?

kolla va jag hittade. så jävla längesen men känns ändå som igår. någon mer än jag som kommer ihåg? :) (2004-2005 ngt sånt<3)

nu ska jag sova haha. puss på er ! :* <33


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag minns exakt den där gången! Jag stod i hallen när du kom in med din mamma, och jag tyckte ditt hår var så snyggt! haha! :) <3

2009-11-22 @ 18:26:45
URL: http://haanaahs.blogg.se/
Postat av: Hedda

vänner du inte ens vill ha??,vilka? :´( <3

2009-11-30 @ 17:55:49
URL: http://hedzy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast till mig)

Din blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0