mjao

Hej! Har haft gäster idag. Riktigt trevliga ena faktiskt! Blandannat Olivia, hennes snälla mamma och hennes skitgulliga syrra filippa ;) aja vi typ geeka fejjan, åt tjockmat och aa. inte så mkt. nu har dom gått.. så jag sitter och chattar.
Igår va jag med Hanna, Hedda och My, fick skit mkt skäll men det viktigaste är att vi har varandra.. älskar er tjejer, mest av alla! <3 seriöst, visst jag ljuger om jag säger att jag inte kan leva utan er, men jag skulle ABSOLUT inte vilja. PUSS PÅ ER

sötaste ju?

jag älskar oss.

Nu ska jag smsa med älskling, sen gå och lägga mig, det behöver jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: Hedda<33

euuuw va ful jag va där ^^. Aaaw becca , älskar er oxo så mycket. Så mycket asså!! Ni är mitt fucking allt<3

2009-11-30 @ 17:54:37
URL: http://hedzy.blogg.se // bajsobloggo

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast till mig)

Din blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0