fuck rubriker :)

hejhej, sitter i mitt rum har typ inget att göra min cp mobil funkar inte . Jag mår inte så bra. Jag hade allt jag kunde önska mig och jag bara släppte allt. shiit, jag måste sluta! Jag klarar mig utan dig right? :D
Okej men jag ville bara höra av mig lite, nu kommer ett test jag har skit tråkigt :D


Har du mer än 20 st sms i inkorgen? - jaooow,
Vad står det i ditt tredje? - Ska vi ses
Och vem var det ifrån? - Nils (-.-')
Smsar ni ofta? - händer väl ibland
Vad står det i ditt 18:e sms? - Okej:) jag kanske kommer
Är han/hon farlig? - haha man vet aldrig!
Hur farlig? - hon kan va as farlig haha x) ;)
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då? -  hanna, hanna, jocke, lacki, gus, nils, viktor, filip, sana, enja, nina, my, joanna, eric, sandra, sandra, nyimanding, makda, filip, william, emanuel, david, modde, freja, walle, hedda, love, filip, jordan, pamela. , edvin, veronica, pappa, mamma, sofia, jonathan, anton, william, ebba, sebbe, jossan, hanna, aa de va typ dom :) haha fett tråkigt jag har asso
Smsar du ofta? - men driveru med mej elr
Hur många sms har du skickat sen du fick mobilen? - orkar inte kolla typ 6500,
Hur många mms? - 2!! haha
Är du beroende? - utan sms skulle jag.. ta självmord?
Vem ringde du senast? - Enja
Vem ringde senast dig?- Dolt nummer och Nina
Snyggast på din kontaktlista? - ... :(.
Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser? - antons rygg och sepe videos
Hur många bilder har du på mobilen? - ganska många typ runt 300
Vilken är din favoritbild? - många !
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell - w715, älskar den men den kan va lite seg ibland hehe x)
Har du varit helt ärlig nu? - jupp.


Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast till mig)

Din blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0