han som bara ville ha mej

hej götton!
Hur mår ni?
Jag mår ganska bra..tror jag. förlåt för inlägget därnere. vi hade lite kul bara, asgarvade hela natten och somnade i soffan med kläder på :D jag älskar mina brudar mestihelavärlden.
Men nu åker jag till Egypten i en vecka, åker på måndag kommer hem nästa. roligt va? :) men kommer sakna alla. mest hedda, hanna, amanda & hanna. Fråga mej inte varför.
Nu ska jag nog kolla på en film, slö som jag är. orkade inte med att gå ut så stannade hemma och va barnvakt för lite pengar istället :D puss på er, !<3

Kommentarer
Postat av: Hedda

Becca jag kmr sakna dej oxå<33 åk inte uhu!! Heheh men hoppas du får det hett och bäst<3 XD



Pusspuss din Heddiis :)

2009-10-24 @ 23:40:56
URL: http://hedzy.blogg.se/
Postat av: Hedda

Saknar dej sötnos, hoppas du haft kul i egypten iaf!! Reallyloveya<3



Puss p.s när kommer du hem? d.s

2009-10-27 @ 21:35:22
URL: http://hedzy.blogg.se/
Postat av: amanda

sötnous, saknar dej som fan. imorron, föfan !! jag tror inte att jag överlever längre. måste få prata ut!! :D <3 puss på lilla rumpan <3

2009-11-18 @ 15:00:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast till mig)

Din blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0