ja, vad har hänt i mitt liv nu då?

Har ni koll? Ni får ändå veta lite, ;)


Jag har förlorat en nära vän, och fått 3 nya! 3 dörrar öppnades den här gången (:
Jag har blivit ganska nära vän med MINA BITCHES! haha <3,
Jag har gått och blivit kär i en förjävlig idiot.
Jag har snart fått bank kort!
Jag har varit väldigt happy med terminen i skolan trots läxor långa dagar osv till
Jag har blivit "knocked down" by love,
Jag ska åka med min familj och vänner till familjen till egypten på höstlovet!
Jag ska tänka mycket mer på att inte slänga ut saker som jag inte menar och inte säga saker bakom ryggen på andra, även dom som inte gillar.
Jag ska försöka att lägga ner bloggen men de e för mkt minnen från den från den gamla tiden

Förlåt att jag inte orkar skriva mer jag tänker för det mesta bara på en sk

Kommentarer
Postat av: Jossan♥

tack <3 oki , stakars rosie, r.i.p!

kram

2009-10-04 @ 12:07:08
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast till mig)

Din blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0