jag har också känslor.

om ni inte bryr er nåt skit. läs inte.

Alla verkar tro att jag är något man leker med. Dom tror att man kan bolla med mina känslor, för att jag inte har några. Alla behandlar mej som om jag är någon skit som bara sprider rykten och snackar skit bakom ryggen på alla. Allt som jag går och säger till mina kompisar(inte skit, bara sånt som man inte får berätta) som jag tror jag kan lita på över hela mitt hjärta går 5 minuter senare till någon annan och berättar. Fast jag försöker och hålla deras hemligheter inom mej så mkt jag kan. Visst, jag tänker inte försvara mej. Ibland slipper det ut en hemlighet från någon, men seriöst så gör alla. Men jag är den som verkligen bryr mej om mina kompisar. Men i slutet visar det..att dom inte bryr sig ett skit om mej, mitt liv eller mina känslor. Dom påpekar alltid mina fel, men jag påpekar aldrig deras. Nämner dom ens aldrig, för alla har brister. Men nej, jag ska vara perfekt. Jag ska vara smart, snäll, stark, omtänksam, rolig, gullig, glad, vafan allt. Men lär er. Ingen är perfekt.

jag har fått ett till nytt motto: Jag tror inte på det, förrän jag hör det från den personen.

men det som sårar mej mest är att dom gick och sa det som jag hade sagt direkt, bara för att det är roligt att sprida gossip.

förlåt för att jag är dum ibland, förlåt för att jag inte kan vara perfekt. Men ingen förstår mej, och det kommer ingen aldrig att göra. Vill börja om...

Kommentarer
Postat av: Hanna

:( <33

2009-10-19 @ 21:06:32
Postat av: Anonym

Becca,nää så får du inte känna! Jag tänker på dej<3 lovar. Förresten har du helt rätt,ingen är perfekt och ingen behöver heller va det,ingen kan va de. Du få vara precis som du vill du är helt underbar som du är,so go for it ;D Finns alltid här o jag menar det. :)



//*****licious;) <33

2009-10-20 @ 20:27:13
Postat av: Anonym

P.s ingen ska få bolla med dina känslor,för att känslor är inget att leka med.Dom ska man va rädda om d.s

2009-10-20 @ 20:28:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast till mig)

Din blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0